Neem contact op met ons Si votre prise de contact concerne un produit vendu par un de nos partenaires : nous vous invitons à vous rendre dans le détail de votre commande et le contactez-le via l’espace de messagerie.
Kies een onderwerp *
Informatie
Ontdek alles over BrandAlley onder het kopje « Wie zijn Wij ? » !

en vind tevens de antwoorden op de meest gestelde vragen door in te loggen in Help door klik hier.
Wil je meer informatie over een artikel ?

Geef ons het referentienummer van het artikel door zodat wij het desbetreffende artikel terug kunnen vinden. Dit nummer staat aangegeven in de laatste regel van de artikelbeschrijving.

Is het moeilijk de juiste maat te kiezen .

Bij iedere artikelbeschrijving is er een maattabel dat je helpt om de juiste maat te kiezen. Bovendien geven wij maat-details bij iedere artikelbeschrijving als wij bemerken dat het artikel een bijzonderheid bezit.
Wij verstrekken je alle Track & Trace informatie betreffende je bestelling via Mijn Account/Mijn Bestellingen zodat je je bestelling goed kunt volgen. Om logistieken redenen kunnen alleen de bestellingen "In behandeling" geannuleerd worden.

Om een bestelling te annuleren vragen wij je ons het bestellingsnummer door te geven plus de reden van annulering. Na het annuleren van de bestelling krijg je van ons een e-mail ter bevestiging van de annulering en de bijbehorende vergoeding.
Bij BrandAlley kun je online je aanvraag om een artikel te ruilen of te retourneren indienen !

Voor het ruilen of retourneren van een artikel ga je naar Mijn Account/Mijn Bestellingen, om de betreffende bestelling te kiezen. Klik op "Opslaan van een retour».

Je hebt dertig (30) dagen de tijd, vanaf de datum van ontvangst van je bestelling om de artiklen die je geen gehele voldoening geven terug te sturen.

Voor een snelle behandeling van je verzoek zul je eerst een retournummer aan moeten vragen via "Mijn Account/Mijn Bestellingen".
Het opnieuw verzenden van je bestelling of een vergoeding zullen binnen 72 uur uitgevoerd worden na ontvangst van je bestelling. Je zult vervolgens van ons een e-mail ter bevestiging ontvangen.
Het spijt ons te moeten mededelen dat ondanks de grote zorg die wij aan de behandeling van je bestelling besteden, je één of meerdere defecte artikelen hebt ontvangen. Wij bieden je hiervoor onze oprechte excuses aan.

Je kunt een artikel ruilen of terugsturen voor vergoeding binnen 30 dagen na datum van ontvangst door naar «Mijn Account/Mijn Bestellingen» te gaan en vervolgens de betreffende bestelling te selecteren. Klik vervolgens op »Een retour opslaan«.


Het opnieuw verzenden van je bestelling of een vergoeding zullen binnen 72 uur uitgevoerd worden na ontvangst van je bestelling.
Door een technisch probleem kun je geen bestelling maken of toegang krijgen tot jouw account ?

Om het probleem op te kunnen lossen hebben we nodig dat je ons precies beschrijft welke handelingen je hebt uitgevoerd en welke error-berichten je op je scherm ziet.
Je wilt bij/met BrandAlley werken ?

We verzoeken je vriendelijk je diensten te beschrijven en je ons je gegevens door te geven. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Je kunt het bezorgadres van je bestelling veranderen via het kopje «In behandeling» door naar je bestellingen te gaan via «Mijn Account/Mijn Bestellingen».

Tip ! Neem contact met ons op om de bezorging van je bestelling uit te stellen tot je weer terug van vakantie bent. Geef ons je datum van thuiskomst door !
Als je onze newsletter wilt onvangen of je abonnement wilt veranderen, voer dan je e-mailadres in het desbetreffende vakje in. Om te kunnen profiteren van de korting van een waardebon,bij de 1e stap van het winkelmandje :

- als je van ons een waardebon hebt gekregen zonder code, klik dan op de link "Mijn beschikbare waardebonnen" en kies je waardebon uit

OF

- vul de gekregen code in, in het vakje "vul een promotie code in.

Klik verolgens op "OK". De korting zal onmiddelijk worden toegepast op het bedrag van je bestelling.

De waardebon is niet geldig ?

1) de waarde van het winkelmandje (zonder portokosten) is hoger dan de waarde van de bon
2) de waarde van het winkelmandje (zonder portokosten) is hoger dan de minimum aankoop die benodigd is voor het gebruik van een waardebon
3) de datum van de bon is verlopen
Uw identiteit *
*
*
*
*
Uw bericht*
500
Uw e-mail
Heb je een
vraag ?
0208 080 698 ( locaal of nationaal tarief beltarief ) Je kunt ons bereiken
van maandag t/m vrijdag tussen 9u en 18u


Contactez-nous